/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
TDC tv boks ophæng
Fra : michael30
Vist : 1012 gange
300 point
Dato : 25-03-15 16:44

Jeg har TDC tv bokse, og alle mine tv hænger på vægge og vil godt kunne hænge de bokse op på væggen bag tv'et , jeg vil ikke sættet en hylde op for at sættet boksen på, vil gerne havde den gemt bag tv'et.
Har kigget på flere ide men ikke nogle holdbare ide endnu.

Er der nogle som har nogle ide eller erfaring med at hænge sådan nogle bokse op på væggen.

Michael

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 300 point
Dato : 26-03-15 12:37

- var det ikke en idé med http://www.velcro.com ?

Godkendelse af svar
Fra : michael30

Dato : 30-03-15 18:54

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-04-15 08:30

- så lidt Michael, god Påske...