/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Programmet Driver support
Fra : ingelein
Vist : 388 gange
50 point
Dato : 09-03-15 17:33

Hej - da jeg for et par måneder siden ledte efter nogle drivere efter at have installeret Win 7, downloadede jeg "Driver Support". Siden har jeg slettet programmet i kontrol panelet, men det dukker stadigvæk op og fortæller at Windows ikke kan finde driver support.
http://www.shouldiremoveit.com/Driver-Support-103904-program.aspx
Jeg kan imidlertid ikke finde det uninstall link, der henvises til.
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-03-15 17:37

Jeg tilføjer lige
Citat
Program details
Displayed publisher: Driver Support
URL: www.driversupport.com
Help link: account.driversupport.com/support/contact?wlid=30
Installation folder: C:\Program Files\Driver Support\Driver Support\
Uninstaller: MsiExec.exe /X{597FB4A5-DD86-4316-A410-7E8074CC2CCE}

(The Windows Installer is used for the installation, maintenance, and removal.)

Hvad skal jeg fjerne hvor? Er bange for at der går ged i andet, hvis jeg bare fjerner med "uninstaller" kommandoen.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 50 point
Dato : 09-03-15 23:32

Download http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html og brug den når du skal afinstallere noget, så slipper du for alle dine problemer...

Den har også en "find unødvendige filer" funktion, så du slipper af med al skrammelet.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-03-15 23:34

Når du så er ud på nettet kunne du jo passende installere http://www.iobit.com/driver-booster.php som sørger fro dine drivere er opdateret...

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-03-15 23:50

Hej marken 84
jeg ejer skam revo uninstaller Pro, men har ikke installeret det da jeg opgraderede fordi nogen herinde har omtalt programmet som noget skidt. jeg har ellers kørt med det i mange år. Jeg er modstander af at downloade alt muligt og kan jo se, hvordan det er gået med Driver support.
ingelein

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-03-15 00:42

Jamen så gør du jo blot som du vil...

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 10-03-15 12:10

Hej -
Jeg tror at jeg husker forkert og at det var regclean, som nogen mener er noget skidt. Nu installerer jeg lige min revo uninstaller pro igen.
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-03-15 13:03

Revo er OK

Du kan prøve med Autoruns, det er en pakket zip-fil, det skal kun pakkes ud og så køres, ingen installering!

Direkte downloadlink til Autoruns:
http://download.sysinternals.com/files/Autoruns.zip

Lidt om Autorun: http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902.aspx

Led efter henvisninger til Driver Support og fjern fundne ved at højreklikke på dem og vælg Delete

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 10-03-15 23:33

Tak for svaret marken84.
og fordi du bragte mig på bedre tanker med revo. Har fået nyeste version af Revo uninstaller ganske gratis, fordi jeg ikke længere kunne downloade den tidligere version. De svarer rigtig hurtigt ved henvendelse - altså Revo.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-03-15 00:14

Ski' da ja