/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hej Ingelein kom ind og se
Fra : o.v.n.
Vist : 411 gange
100 point
Dato : 15-02-15 12:00

Et uudtømmeligt emne om man bør bedømme tips eller ikke
Citat
Mærkeligt at give stjerner for noget man ikke ved hvordan tippet i grunden virker ?
Windows 8 er i store træk en mere moderne og hurtigere Windows 7 så lidt ved jeg om hvordan dit tip virker og jeg tror stadig ikke at du kan ændre alle lydindstillinger for alle programmer i Windows Media player, det kan du hvis du følger min anvisning men du stopper sikket når vinduet her viser sig:
https://www.dropbox.com/s/9wa4wy500l42w26/Sk%C3%A6rmbillede%202015-02-15%2011.56.09.png?dl=0
Du kan klikke på højtaler ikonen og komme til de indstillinger du mener at have fundet i playeren

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-02-15 12:36

Rigtigt, man ændre jo kun det der afspilles i WMP!

Accepteret svar
Fra : ingelein

Modtaget 100 point
Dato : 15-02-15 13:24

Ja - sådan virker det jo almindeligvis ! - men har du prøvet de udvidede indstillinger i mit tip?
Ingelein

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-02-15 18:14

Citat
har du prøvet de udvidede indstillinger i mit tip?
ja det har jeg men har du læst denne linje i dit link?
Citat
Andre software- og hardwareindstillinger kan påvirke indstillinger for lydstyrke og lydeffekter i afspilleren
og har du læst det næste link og set filmen:
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/adjust-the-sound-level-on-your-computer
som beskriver min metode til at indstille lyd på lydkortet og ikke kun for 1 afspiller, du kan klikke på det lille billede (ikon) over Højtalere for at få flere indstillinger frem med WOW effekt Equalizer med mere, og det er nøjagtig ens om du bruger Windows 7 eller 8
I andre er velkomme med jeres mening om lydindstillinger på computeren inden Ingelein får tildelt pointene.
Det er ikke fordi jeg er påståelig men fordi jeg ved at jeg ret

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-15 11:47

Tak for svaret ingelein.