/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Transfer fra Bangkog
Fra : BerndJ
Vist : 1941 gange
500 point
Dato : 09-02-15 18:18

Jeg har købt flybillet til Bangkok og hotelophold i Hua Hin (ca. 200 km syd for Bangkok). Efterlyser ideer til transfer fra lufthavn til Hua Hin, som jeg selv skal sørge for. Nogen siger: taxa; andre: busser. - Hvad koster det ca.? Hvad er det mest "fornuftige"?? Er der andre muligheder som jeg ikke har tænkt på? Gode forslag modtages gerne - TAK!

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 09-02-15 19:40

DET må du da selv kunnne søge via google.. evt. kan flyselskab eller hotel eller turistinformation hjælpe ??

Mvh
Finn

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 09-02-15 21:31

DET er da et usædvanligt godt svar, finnostervig - i de næsten 10 år jeg har været med på kandu.dk har jeg ikke læst sådan et intelligent og hjælpsomt svar - enestående !!! - respekt -respekt !!! - du har fortjent 1000 point - MANGE TAK for hjælpen !!!

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 500 point
Dato : 09-02-15 21:51
Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 09-02-15 22:02

Tak for svaret Eyvind.