/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Endelig eller ?
Fra : betterwisser
Vist : 384 gange
200 point
Dato : 24-01-15 10:31

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-01-15 11:17

Fint at sætte fokus på de nye regler, så tak for påmindelsen.
Jeg går ud fra, at kulden er ved at bide sig fast derovre i hovedlandet.

Mvh.

Tonganeseren

Accepteret svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Modtaget 200 point
Dato : 24-01-15 18:26

Det har jeg det godt med. Let og elegant og ingen dikkedare.....forhåbentligt da.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-01-15 07:40

Det er absolut positivt, at der nu skal udfyldes vildtudbytte inden et nyt jagttegn kan udstedes !!! Vi har tidligere diskuteret problemet med manglende indberetning, som er blevet stoppet bl.a. p.g.a. registerloven. Så nu skal alle udfylde et vildtudbytte-skema med nedlagt vildt i det forgangne jagtår, inden en ny tilladelse (jagttegn) kan gives - sådan !!

ØV4

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 26-01-15 11:43

Tak for svaret Kaptajn-Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-01-15 20:48

Tak for dukaterne
Mvh.
Tommy.