/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Giveaway of the day - åbne med?
Fra : ingelein
Vist : 528 gange
50 point
Dato : 15-01-15 21:22

Hej - Jeg vil gerne downloade denne gratis fil.
http://www.giveawayoftheday.com/inpaint-6-0-2/
Licensnøglen er indbygget i en fil, som har en extension, som jeg ikke kender.
Hvem kan fortælle, hvordan jeg får fat i nøglen?
Ingelein

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-01-15 21:29

Det er den fil der står øverst der hedder Activate.exe når du klikker på den aktiverer du automatisk programmet...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-01-15 21:34

Du har jo downloadet en zipfil der hedder:

Inpaint60.zip - ZIP arkiv, udpakket størrelse 16,601,119 byte

Du klikker først på Setup.exe som så installerer programmet og dernæst på Activate.exe som så aktiverer programmet.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 15-01-15 21:58

Det er sikkert for svært at læse readme filen. Så ville spørgsmålet være overflødigt.....

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-15 22:31

Citat
Licensnøglen er indbygget i en fil, som har en extension, som jeg ikke kender.
Hvem kan fortælle, hvordan jeg får fat i nøglen?

Og som alt andet der skal ´online´ aktiveres - LUK FIREWALL, hvis man tør det fra dén side.
Citat
Det er sikkert for svært at læse readme filen. Så ville spørgsmålet være overflødigt.....

Kunne være den blev ´ædt´ af et virus program, eller andet/ men tvivler.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-15 22:35

Citat
Activate.exe som så aktiverer programmet.

Skal den ikke på nettet for at ? osv, jeg spørger bare da jeg kun har hentet et eneste program fra den side, og det var smaskfuld af både det ene og andet, som andre herinde bruger dage på at fjerne.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 50 point
Dato : 15-01-15 22:35

Intet problem at læse readme filen:

Installation

Unzip the package you`ve downloaded and install the software by running Setup.exe,
then run the activation program Activate.exe which is included in the package to register your copy.

NB: if you are a Vista OS user you will probably need to run Setup.exe and Activate.exe in the name of administrator on the PC.

You have to install and activate it before the Giveaway offer for the software is over.

Terms and conditions

Please note that the software you download and install during
the Giveaway period comes with the following important limitations:
1) No free technical support
2) No free upgrades to future versions
3) Strictly non-commercial usage

!!! .GCD file included is necessary for correct installation and activation. Please make sure to extract all enclosed files to the same folder. After successful activation and installation you may safely delete GOTD installation files from your PC (including .GCD)!!!

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 15-01-15 22:37

oK - JEG DROPPER DET.
iNGELEIN

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-01-15 22:40

Kom nu lige ind i kampen i to hoveder...

Der er jo ikke nogen hjælp i jeres gætterier...

Citat
Skal den ikke på nettet for at ? osv, jeg spørger bare da jeg kun har hentet et eneste program fra den side, og det var smaskfuld af både det ene og andet, som andre herinde bruger dage på at fjerne.

Du har jo ikke gjort dit hjemmearbejde ordentlig inden du udtaler dig!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-01-15 22:45

Ja gør du det ingelein, programmet er såmænd heller ikke noget at skrive hjem om -
så kan du jo også lige få kigget på dine ubesvarede spørgsmål istedet...

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 15-01-15 22:54

@marken 84

Ja, ja "ruhig Blut" - Hvis du kigger efter Activate filen, har den ikke noget.exe og jeg har misforstået og troet at man skulle have en license key. Alt ok nu. Jeg arbejder meget med billeder og kan sikkert bruge det til noget, selvom jeg lige har investeret i Akvis Smart-mask. Og det er noget, der du'r !

Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 15-01-15 22:57

Tak for svaret marken84. Ja, ja, det hjælper altid at læse på teksten
Lad være med at hentyde til mine ubesvarede spørgsmål. Problemerne er jo ikke løste!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-01-15 23:02

Citat
Hvis du kigger efter Activate filen, har den ikke noget.exe

Det da i sandhed den har...

Får du ikke en Zip-fil med programmet når du downloader?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-01-15 23:10

godt ord igen ingelein

Prøvede du i det hele taget http://www.iobit.com/driver-booster.php eller var det måske slet ikke driveren det var galt med?

Ellers kan jeg da på det varmeste anbefale http://www.iobit.com/download.html?ref=asc i det hele taget - fremragende programmer.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-15 23:19

Citat
Du har jo ikke gjort dit hjemmearbejde ordentlig inden du udtaler dig!

Så ville du nødig komme med den udtalelse - fra da den side startede op var der var lort og andet godt, man ikke behøver at rende på mange pornosider for at få nu omdage.
Men nu får de reklame penge for at give noget væk = hvor er forskellen - det kan da ikke være HÅRD VALUTA der trækker kunder til/ fra istedet for indbyggede search bar´s og andet
Samt i de fleste tilfælde, skal du INSTALLERE deres EGET DOWNLOAD program - som sikkert er fyldt med gnask og så kører den igen - bare se hvor mange (godtroende) herinde der henter skidt ned på sin pc? OM DET så kommer fra den side, hvem ved.
Jeg henter intet fra deres side, og så er deres ´tilbud´ ikke særligt gode alligevel, der har de sidste mange år været 1 eller 2 programmer der virkelig har været dét værd