/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Facebook spil.
Fra : vedikkealt
Vist : 418 gange
200 point
Dato : 19-10-14 17:27

Hej

På Facebook er der 2 spil, det ene hedder Candy Bubble Land og det andet Panda Pop.

Og lige præcis de 2 spil, spammer min profil på Facebook med besked om, at jeg nu har gennemført det nummer spil i rækken. Og efterfølgende skal jeg så ind og slette disse ligegyldige oplysninger på min profil.

Jeg har forsøgt at studere mulighederne, forsøgt at slå notifikationer fra og så videre, men det har ikke endnu lykkedes for mig.

Så det vil glæde mig, om nogle her har løsningen

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-10-14 17:55

Du går blot over i venstre side og finder spilet i menuen der - klikker på "tandhjulet" ud for spillet og klikker på menuen der fremkommer - Edt Fjern app

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 19-10-14 18:15

Eller når du er looget på FB så klik på dette link
https://www.facebook.com/settings?tab=blocking
Rul ned til Bloker apps og skriv navnet på app og klik på det når det vises!

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 25-10-14 19:51

Tak for svaret Klaudi.

Så kom der styr på det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-10-14 06:55

velbekomme