/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Julefrokost
Fra : hellobal1
Vist : 352 gange
80 point
Dato : 16-10-14 07:54

Hey. Vi er en lille personale gruppe på 7 som skal holde julefrokost sammen. Men der er vidt forskellige ønsker om rammer for denne aften. Nogle vil blive på arbejdspladsen og andre vil gerne ud. Nogle har ikke lyst til at lege mens andre syntes det høre til. Suk! Det er ik let at stille folk tilfredse. Nu vil jeg gerne høre hvad andre gør ved sådan lejlighed og hvordan man sikrer sig at alle får en god aften?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 16-10-14 08:51

Lader være med at blande sig i arrangementet og finder noget mere spændende at gå op i...

Som du selv skriver - alle kan ikke blive tilgodeset.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-10-14 15:10

Julefrokoster har efterhånden udviklet sig til,lidt i stil med polterabend,hvor det drejer sig om at drikke som et hul i jorden. Opføre sig så nedrig,tumpet og plat som muligt. Gerne uden bukser,og brække sig i naboens ølglas. Så skal det nok blive en succes.

Kort sagt,selv de rigtige Aber ville blive flove bagefter.

M.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 80 point
Dato : 16-10-14 18:34

Du har ret. Du kan ikke tilfredsstille alle. Nogle må gå på kompromis.
Find ud af, om i overhovedet skal holde julefrokost!
For hvis skyld holdes det?
Er i enige om, at der skal være julefrokost, så find ud af hvem der planlægger julefrokosten, og vær enige om at alle møder op med positivt sind.

Måske skulle i hellere holde en stille efter julefrokost i januar måned, hvor forventningerne til julefrokosterne er stilnet af?

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 17-10-14 14:32

Hver skriver en ønskeseddel over sine egne ønsker, de kommes i en pose (eller andet) og så trækkes der en seddel op, og dette arrangement som står der tages.

I kan evt. til næste år trække lod med de resterende sedler ( vinderen fra 2014 deltager ikke mere) og vupti, sagen er afgjort.

Falder det ikke i god jord, sløjfes julefrokosten, Basta. (kort proces - ikke mere snak)

Jeg håber i får tingene til at fungere.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-10-14 05:19
Godkendelse af svar
Fra : hellobal1

Dato : 18-10-14 06:15

Tak for svaret katekismus.