/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Facebook og links
Fra : scrubber
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 05-10-14 20:45

Hvorfor er det sådan at nogle hjemmesider kan man linke til på facebook og andre må man ikke ? Er der nogen der kan forklare dette.

Jeg må gerne linke til f.eks. ebay en eller anden vare men f.eks ikke til sådan en her http://www.iom.dk/index.php

hvad er forskellen ??

mvh scrubber

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 05-10-14 20:58

Du har jo nok fået svaret da du prøvede at dele det
Citat
Det indhold, du prøver at dele, indeholder et link, som vores sikkerhedssystemer har registreret som usikkert:

iom.dk

Du skal fjerne linket for at fortsætte.

Hvis du tror, at du ser dette ved en fejltagelse, opfordrer vi dig til at fortælle os det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-10-14 20:32

Citat
Jeg må gerne linke til f.eks. ebay en eller anden vare men f.eks ikke til sådan en her http://www.iom.dk/index.php

Har du prøvet med:

http://www.iom.dk/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-10-14 20:39

Hvis du prøver med http://www.iom.dk/ får du den fejlmeddelse som jeg lagde ind i går.

Det er åbentbart en side de ikke syntes om, "Et lægeligt alternativ"

Så du må skrive til FB hvis det gælder liv og død om at få lov at reklamerer for den!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-10-14 17:39

Jeg fik Windows sikkerheds advarsel første gang jeg gik ind på linket (vil du fortsætte..) så der må være noget på siden, der ikke skal være der.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-10-14 17:51

Nemlig, skidt og snavs, avs

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-10-14 23:52

Der er såmænd æ' noget farligt ved det link...

http://www.iom.dk/

"Orthomolekylær medicin

[De rette molekylers medicin]

Orthomolekylær sygdomsbehandling er naturlig biokemi på celleniveau.

Den Orthomolekylære medicin anvender fortrinsvis naturlige stoffer, som for eksempel fedtsyrer, aminosyrer, vitaminer og mineraler.
Stoffer som cellerne kender, fordi de allerede findes i kroppen eller i den naturlige kost.
Orthomolekylær behandling angriber sygdommens årsag,

- ikke blot symptomerne."

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 21-10-14 23:44

Øhhe marken84 hvad mener du ?? Og hvad er det lige du vil fortælle !!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-10-14 18:34

Du har jo nok fået svaret da du prøvede at dele det

Citat
Det indhold, du prøver at dele, indeholder et link, som vores sikkerhedssystemer har registreret som usikkert:

iom.dk

Du skal fjerne linket for at fortsætte.

Hvis du tror, at du ser dette ved en fejltagelse, opfordrer vi dig til at fortælle os det.

Og en gang mere, måske fiser den så ind!

Det er åbentbart en side de ikke syntes om, "Et lægeligt alternativ"

Så du må skrive til FB hvis det gælder liv og død om at få lov at reklamerer for den!

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 25-10-14 22:39

Det er muligt men jeg kan stadig væk ikke få at vide hvad det er som Facebook med mere ikke bryder sig om. Så¨der er jeg ikke blevet klogere og bliver det nok heller ikke. Og det har din begrænsede viden /intelligens heller ikke ændret på !

Godkendelse af svar
Fra : scrubber

Dato : 25-10-14 22:40

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-10-14 06:52

velbekomme, du må jo skrive til dem og spørge om hvorfor det link er blokeret!

Kommentar
Fra : nicolai12222

Dato : 12-06-21 22:55

http://wireframe.dk/