/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mobil til Pc
Fra : yearhouse
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 05-10-14 11:01

Hejsa

Min datter har en Samsung smartphone, og kører Win 8.1 på sin pc.
Hun har nu tilsluttet de to, og har læst billed-indholdet fra telefon til pc.
Dét ville hun osse gerne gøre med hendes video-klip, men kan ikke finde nogen mappe med disse videoer.

Hvordan kan jeg hjælpe hende.?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-10-14 11:11

Kender ikke dyret - men vil gætte på at der er 2 hukommelser på den smartphone.
Måske denne struktur som på min Tablet (android)
Storage/
sdcard0
sdcard1

Altså bare et gæt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-10-14 11:14

De ligger sikkert på SD kortet? selv bruger jeg dette, når jeg skal se hvad jeg har på kortet (under FOLDERS)
http://www.kingsoftstore.com/kingsoft-office-android

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 05-10-14 11:17

Det kan også være at hun ikke har slået synkronisering til, det kan være den beder om det når der oprettes kontakt til pc = altså så tlf vises som et drev, ikke som tlf.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 05-10-14 17:20

installer airdroid på telefonen og brug det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-10-14 17:37
Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 05-10-14 17:53

Prøv dropbox eller bittorent sync

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-10-14 22:13

Eller gå ind i stifinder mens telefonen er tilsluttet og så find den. Så kan i bare finde de videoklip på telefonen, kopiere og selv bestemme mappen den skal ligge i.

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 27-10-14 10:13

Tak for svaret mig-selv.