/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 10
Fra : o.v.n.
Vist : 722 gange
200 point
Dato : 01-10-14 02:08

Den nye Windows skulle være tilgængelig i en testversion, er her nogen som ved hvor den kan hentes?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-10-14 06:28

Havde ikke hørt om w10, kun w9, men hold øje med siden her,der skulle dukke et link op til download når den er klar
http://www.windows10update.com/download-windows-10/

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-10-14 08:17
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-14 08:42

http://www.version2.dk/artikel/microsoft-loefter-sloeret-windows-10-68849

Citat
Ligesom de to forrige versioner af Windows vil den kommende udgave blive frigivet i en omfattende betatest, som i Microsofts jargon kaldes et technical preview. I første omgang får erhvervskunder mulighed for at prøve Windows 10, mens almindelige forbrugere må vente indtil på den anden side af nytår.

Der er ikke sat en lanceringsdato på Windows 10, men baseret på erfaringerne fra Windows 8.1 er det sandsynligt, at den vil ske inden sommerferien 2015.

Jeg er spændt på at læse om systemkravene. Skal alle nu igen købe ny hardware?

<MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-14 08:45

Lidt fra zdnet: http://www.zdnet.com/microsofts-windows-10-whats-new-and-how-to-get-the-preview-bits-7000034210/

Citat
Tomorrow, on October 1, Microsoft will open up its preview.windows.com site so that those interested in testing the Enterprise Technical Preview version of the operating system can download the early bits.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 01-10-14 08:47

..for nuværende er der ikke åbent: http://windows.microsoft.com/en-us/windows/preview-coming-soon

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-10-14 11:23
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-10-14 11:36

Citat
Jeg er spændt på at læse om systemkravene. Skal alle nu igen købe ny hardware?
Windows Vista og Windows 7 kræver mere af computeren end Windows 8 som kører fint på de fleste gamle XP computere, men i kan jo ikke li' Windows 8

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-10-14 11:37

Tak for svaret molokyle. Det ser ud til at være det rigtige sted, så nu er det bare at vente

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-14 07:32

Jep og når det kommer til hardware krav, ser det foreløbig ud til, at der ikke bliver de store ændringer:

http://www.version2.dk/artikel/hardwarekrav-til-windows-10-stort-set-uaendret-siden-windows-7-68853

</MOLOKYLE>