/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Let kabel
Fra : BørgeMor
Vist : 392 gange
35 point
Dato : 27-09-14 14:05

Jeg har en Asus med Windows XP. Har bestilt en Acer Aspire TC-605 med Windows 8.1. Vil gerne selv overføre indholdet fra min gamle PC til den nye. Hvad hedder det Windows Let overførselskabel jeg skal bruge - og hvor købes det?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-09-14 14:13
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 45 point
Dato : 27-09-14 15:04

Til Windows XP skal du hente Windows Let overførsel programmet, Let overførsel er allerede på Windows 8 computeren:
http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=4503
Let overførsel kabel er et krydset netkabel som den i linket herunder:
http://www.proshop.dk/Netvaerk-kabel/UTP-CAT5e-Cross-Cable-5m-2147815.html
sæt kablet i netstikket på begge computere og åben Windows Let overførsel på begge computere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-09-14 15:09

Du behøver ikke købe et kabel som kun skal bruges den ene gang, du kan bruge en ekstern harddisk og først overføre til harddisken og så flytte harddisken til den nye computer og importere.
Eller du kan bruge dit hjemmenetværk sammen med Let overførsel

Godkendelse af svar
Fra : BørgeMor

Dato : 27-09-14 15:55

Tak for svaret o.v.n..
Dejligt at få et ordentlig svar.
Mvh Børge