/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Dims til navneskilt på brystlommen.
Fra : Eyvind
Vist : 713 gange
100 point
Dato : 21-09-14 18:44

Når man skal ind et sted for udvalgte eller når man er på kursus eller når man er et sted hvor folk skal se hvem det er.........................så har man et lille navneskilt hængende på brystlommen med en slags klemme, som er lige til at tage af og på.
Det er ikke en sikkerhedsnål jeg leder efter.
Hvor finder man sådan en "klemme".

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-14 18:52
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-14 18:53

Nåe det er kun klemmen, ta' en af konens tøjklemmer!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-14 18:56
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-09-14 18:58

Det duer ikke med en af konens tøjklemmer.....................så bliver den ene sok ikke tør.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-14 19:00

Snup 2 så

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-09-14 19:01

Så bliver mine to sokker ikke vasket og især ikke tørret.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-14 19:05
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-09-14 19:12

Ja Ans - det er noget i den retning.
Men den "seleklemme" tager nok godt fat i skjortelommen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-14 19:12

Eller

http://www.allproducts.com/office/anching/02-badge-clip.html

Det billigste ville jo være at du bare brugte almindelige clip, men det ser jo ikke så proff ud

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-09-14 19:12

I gamle dage, fik man fræst et skilt i RESOPAL. I dag laver man noget smart på en farveprinter, klipper ud og laminerer - sommetider med billede og det hele. Varianten er så den, noget svarende til visitkort kunne slides ind. Hvilken vil du have?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-09-14 19:20

Ans - det er jo sådan en jeg skal bruge > 407 fra dit seneste ling.
Men der er lidt langt over til Taiwan

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-09-14 19:22

Ps. Det skal ikke være proff, men jeg har navneskiltet som sættes fast med en sikkerhedsnål,
Og det er lidt træls da skjorten vaskes hver anden måned.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-14 19:31

Her har de så mange at de sælger af dem!

http://www.danskerhvervsbeklaedning.dk/bearbejdning/gravering/291/sider/291_tilbeh%C3%B8r.htm

Kontakt os på telefon +45 64713608* eller via e-mail
info@reversskilt.com

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-14 19:43
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-09-14 19:49

Jo tak Klaudi - men min kone har faktisk lige købt en æske af dem hos tiger..........meeeen.

Ja ja - jeg ved godt at jeg er vanskelig........................det har jeg hørt så tit.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-14 19:58

Prøver lige 3. gang med dette link, ved ikke om det bare ikke kan ses eller!?!

Her har de så mange at de sælger af dem!

http://www.danskerhvervsbeklaedning.dk/bearbejdning/gravering/291/sider/291_tilbeh%C3%B8r.htm

Kontakt os på telefon +45 64713608* eller via e-mail
info@reversskilt.com

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-09-14 20:00

Jeg har gennemgået dit link Klaudi, og kigget på dem alle sammen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-09-14 20:15

Jeg køber den løsning fra Ans
http://www.daarbak.dk/navneskilt-clips-naeb-med-strop-klar-1280.aspx

For jeg fandt et par gamle seler, som alligevel ikke kan nå ud over maven....................og der er sådan nogle clips som ans henviser til, og den vil jeg bruge.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 21-09-14 20:43
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-09-14 22:40

Du tager en printer og udskriver dit navn så kan du vælge at laminere det og lægge en klips ind bag på så er det bare en flad magnet i brystlommen

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 01-11-14 19:32

Fik du så brugt dine gamle og for korte seler eller fandt du en anden løsning

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 02-11-14 19:27

Tak for svaret ans. Men jeg brugte det ikke, for det viste sig at jeg havde et lille næb, som hører til nogle ørelyttebøffer. Både du og Klaudi havde samme svar, men jeg så ikke ordentligt på svaret fra Klaudi og valgte dit link. Så jeg må hellere lige oprette 100 point til Klaudi.

Jeg viser lige mit lille næb, som virker nogenlunde.
Jeg laver nok på et tidspunkt en holder der ligner en slipsenål..................uden Diamanter.

Her er dimsen. http://peecee.dk/upload/view/444107

Kommentar
Fra : Eyvind