/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Twitter - hvordan meldes jeg ud
Fra : Eyvind
Vist : 255 gange
100 point
Dato : 13-09-14 14:14

Hej
Jeg har søgt lid på nettet, men kan ikke finde opskriften til at melde sig ud.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 110 point
Dato : 13-09-14 14:21

TWITTER
Hvordan du sletter din Twitter-konto?

Sådan sletter du en Twitter-konto (log ind først) bare vælge Indstillinger i øverste højre hjørne, og det bør komme ud med en side med alle dine oplysninger som navn, e-mail, land etc. Rul ned og allernederst klik på " deaktivere min konto " Husk, at hvis du sletter din konto, vil du ikke være i stand til at nulstille det. Hvis du ønsker at bruge den samme e-mail-adresse eller brugernavn på en ny konto, skal du følge disse instruktioner:

Skift din e-mail og brugernavn i dine kontoindstillinger, før du sletter.
Klik på aktiverings e-mail, du vil modtage på den nye e-mail-konto, du har valgt.
Derefter deaktivere din konto.

Du vil derefter være i stand til at bruge din oprindelige e-mail og brugernavn til en ny konto efter 30 dage

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 13-09-14 14:55

Tak for svaret marken84. Det prøver jeg.