/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Renter
Fra : jensegon
Vist : 677 gange
100 point
Dato : 08-09-14 21:56

Halo KANDUER!
ER der en der kender et eller flere Banker der giver lidt i renter, hvis man indskyder et stører beløb.
På forhånd tak.
Jens.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 110 point
Dato : 08-09-14 22:51
Kommentar
Fra : alka

Dato : 09-09-14 09:20

Ingen giver højere renter end her, i forhold til at hæve beløb:

https://www.santanderconsumer.dk/opsparing/pages/hoejrente_plus.aspx

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-09-14 11:55

Du får ikke noget af betydning i dag af renter i banker, i stedet hvis du vil løbe en risiko,
køb udenlandske aktier eller stats obligationer i højrente lande.

Du kan fordele/mindske rikoen ved at købe i investerings puljer hos et pengeinstitut,
der dog så tager sig godt betalt for at håndtere din investering.

Godkendelse af svar
Fra : jensegon

Dato : 10-09-14 23:06

Tak for svaret marken84.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-09-14 23:50

Ligeså velbekomme...