/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
initialisering
Fra : kivi
Vist : 328 gange
100 point
Dato : 04-09-14 08:12

gode råd søges min gamle pc brød sammen og nu vil jeg gerne have noget at det som ligger på harddisken , jeg har så jeg kan se via usb hvad der er på den ,normalt , men nu vil den initialiseres men det kan jeg ikke få lov til det ???

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-09-14 16:03

Kantakt en PC reperatør...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-09-14 18:03

Hvis du ikke kan initialisere harddisken, så er harddisken død.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 04-09-14 19:20
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-14 21:21

Kig på den harddisk fra en Ubuntu Live CD.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 04-09-14 21:53

Det lyder somom at du har mulighed for at slutte disken til USB. Jeg går ud fra at det er med en adapter som du har liggende. Har du prøvet med en anden adapter? Jeg har selv reddet data fra defekte diske med programmet "Active@ Partition Recovery", dette er desværre et betalingsprogram, men der skulle vist være andre som tilmed skulle arbejde hurtigere end dette.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 05-09-14 09:15

Tak for svaret mig-selv.