/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
AVG
Fra : alan57
Vist : 459 gange
200 point
Dato : 01-09-14 07:47

Hej jeg har lige fået at vide at AGV som jeg har fordi det er gratis lukker ned om 5 dage findes der ikke et program der kan beskytte min PC uden at jeg skal til at købe et?
alan57

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-09-14 07:52

Det gør der naturligvis...

http://www.avast.com/index

Simpelthen det bedste antivirusprogram...

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 210 point
Dato : 01-09-14 08:41
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-09-14 08:46

Citat
Simpelthen det bedste antivirusprogram...

Det bedste gratis, chancen for angreb er meget mindre ved købeprogrammer !!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-09-14 08:58

Citat
fordi det er gratis lukker ned om 5 dage

Tvivler meget på at AVG ikke er gratis = men det kunne være du har en købe udgave/ licens? som udløber om 5 dage = se efter i programmet under valgmuligheder.
AVG´s gratis udgaven er lige så god som den med Licens, den bliver bare opdateret et par dage efter udgaven med Licens - der følger dog ikke Firewall med.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-09-14 10:43

Mon ikke du bare skal gen registrere den hos avg.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 01-09-14 16:49

Kan jeg bare uinstall AGV for derefter at install WWW. avast.com/index? eller skal jeg gøre noget?
alan57

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-09-14 17:54

Citat
Kan jeg bare uinstall AGV

Du skal lukke programmet ned først.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-09-14 20:15

Lad dog din AVG køre videre, den går AUTOMATISK over til en gratis udgave.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 02-09-14 07:12

AVG free er bl.a. her: http://free.avg.com/eu-en/homepage

Du har sikkert valgt en "free trial", som er en gratis prøveperiode.

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 04-09-14 11:11

Tak for svaret mig-selv.