/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
World Of Tanks! Installationsfil??
Fra : Brassovitski
Vist : 631 gange
100 point
Dato : 25-08-14 15:13

Hej
Er der nogen der ved, hvor installations filen til WOT ligger lige efter download?
Jeg håber så det ikke er nødvendig at downloade den igen, næste gang spillet skal installeres.
Jeg prøvede at søge på hele drevet efter dato, og fandt så to filer på henholdsvis 7 og 3,5 GB, men ingen af dem er en .exe eller .msi installationsfil.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-08-14 15:38

Måske i mappen Application Data eller downloads.
Kan du ikke selv bestemme hvor den skal lægges hen? eller er det et installer-program der downloader for dig

Accepteret svar
Fra : Jan4100

Modtaget 100 point
Dato : 25-08-14 16:48

Her
http://worldoftanks.eu/en/content/docs/update/
Den ligger sikkert i overførsel - du kan se den mappe når du går ind i dokumenter for oven til venstre i win 7

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 25-08-14 18:45

Citat
Her
http://worldoftanks.eu/en/content/docs/update/
Den ligger sikkert i overførsel - du kan se den mappe når du går ind i dokumenter for oven til venstre i win 7

Sorry, den forstår jeg ikke

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 25-08-14 20:50

tryk på dette link http://worldoftanks.eu/en/content/docs/update/
vælg kør, ned i bunden af skrivebordet

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-08-14 20:51

Kan du ikke bare søge på ´sidste/ seneste´ downloads i stifinder? det kunne man på XP.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 26-08-14 01:11

Citat
Kan du ikke bare søge på ´sidste/ seneste´ downloads i stifinder? det kunne man på XP
. Jo jeg kan godt søge på datoen for download, men der kommer en kæmpe liste, da installationen jo kørte umiddelbart efter at downloadet var færdig.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-08-14 14:04

Ved ikke om du kan få dette til at virke efter hensigten, men jeg kan hente programmer og installere dem gennem dette program, de ligger så i en beskyttet mappe i ´Sandbox´.
Mappen kan du gemme til senere brug.
Du skal bruge Sandboxet Web Browser, når du henter filen, og læg installation (det bliver du spurgt om) i en ´beskyttet´ mappe = husk at slet alle gamle installations rester på din pc
http://www.sandboxie.com/

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-09-14 22:55

Jeg har stadig ikke fundet en løsning!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-09-14 23:06
Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-09-14 23:08

Tak for svaret Jan4100.
Citat
Her
http://worldoftanks.eu/en/content/docs/update/
Den ligger sikkert i overførsel - du kan se den mappe når du går ind i dokumenter for oven til venstre i win 7

Klik på det orange link ALTERNATIVE DOWNLOAD METHODS