/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook send og modtag
Fra : steenandreasen
Vist : 622 gange
100 point
Dato : 22-08-14 12:19

Jeg er kommet til at klikke et eller andet sted i min outlook således at outlook arbejder offline, er der en der kan fortælle mig hvordan jeg for outlook til at arbejde online, maskine er koblet på nettet og det fungerer
vh. Steen A

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 22-08-14 12:26

Klik på filer, det første punkt i øverste linje og find linjen hvor der står "arbejd offline"
og klik der.

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 22-08-14 12:29

Hvis ikke du kan se linjen hvor der står Filer - Rediger - osv.
så prøv at tryk på Alt knappen

Kim

Kommentar
Fra : steenandreasen

Dato : 22-08-14 13:14

Hej Kim Jeg kan ikke finde noget jeg kan bruge under Filler, Er det fordi der er windows 8 office prof 2013
steen

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 22-08-14 13:24

Hvis ikke der på næst nederste linje står "arbejd offline" når du klikker på filer, så har de flyttet den.

Min er office 2007.

Kim.

Accepteret svar
Fra : k_m_s

Modtaget 100 point
Dato : 22-08-14 13:27
Godkendelse af svar
Fra : steenandreasen

Dato : 22-08-14 13:46

Tak for svaret k_m_s.
Tak for hjælpen Steen A

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 22-08-14 13:49

Godt det kom til at virke igen

Kim