/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Køb af køkkenmaskine fra udlandet
Fra : Broderpivert
Vist : 1015 gange
100 point
Dato : 19-08-14 11:14

Hej Alle sammen.
Jeg overvejer at købe en køkkenmaskine fra udlandet. Vil gerne have en kraftig Kenwood
maskine. Nogle der ved hvor det er billigst at købe henne inkl fragt osv.? Er det fra England eller?
Og hvilken hjemmeside er bedst.?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-08-14 11:19

interessant forespørgsel...

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 19-08-14 11:26
Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-08-14 11:37

Nu ved jeg ikke hvor du bor..?

Men har du muligheden, så kør til tyskland - ikke i grænsebutikkerne, men i en hvidevareforretning, der vil du kunne købe maskinen - endog rigtig meget billigere end i danmark.

Så er der sidegevindsten, du køber masser af øl og sprut med hjem, og trænger lillemor til at få ordnet håret, smutter i ind til damefrisøren og får klippet og bobbet hendes hår op til narrestreger. En permanent, klip, vask + opbobning af hår ca. 450 danske kr.

Gør i som ovenstående, har i faktisk sparet så mange penge, at Kenwood'en er "gratis"

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 19-08-14 11:41

Kommer fra Midtjylland. Og er desværre Ikke så tit jeg er nede ved grænsen.

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 19-08-14 11:45

Hvor finder man prisen inkl fragt til Danmark på amazon.?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-08-14 11:51

Media Markt i Flensborg nok det nærmeste og billigste, det ligger ved Citty Grossmarkt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-14 12:00

Der ligger også butikskæden "Saturn" - det er nok lidt langt men jeg var inde i en Saturn nede i Kiel.......................den butik er dælme stor.
Der er også en i Flensburg, men jeg ved ikke hvor stor den er.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-14 12:01
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 19-08-14 12:12

som Svend skriver:
Media Markt i Flensborg
Jeg bor midt i Himmerland og regner det ikke langt at køre til Tyskland
lav en god handel i Førde Park
stor udvalg, ofte til halv pris som i DK

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 19-08-14 12:17
Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 19-08-14 12:21

har du fundet ud af hvilken model det er du går efter ? nogen gange kan maskinen findes ligeså billigt i Danmark, og så er det nemmere at gøre brug af sin reklamationsret hvis noget skulle gå galt

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 19-08-14 12:40

Har ikke en bestemt model. Bare gerne en kenwood.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-08-14 13:22

Du kan se et udvalg med priser her:
http://www.wupti.com/search?searchText=kenwood&cid=ps_905201080000

Og vil du handle billigt i Flensborg kan selvfølgelig også køre lidt længe til Förder Park,
sidste afkørsel på ringvejen fra Kruså, ikke Padborg, City er 3. sidste.

Her bør du handle i OBI, tidlige Praktikeren, der er billigst.
Vi køber maling og haveredskaber der, elektriske artikler køber vi i Media Markt.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 19-08-14 14:36

Vælg den forretning, som har en seviceaftale med et dansk firma (Exempelvis CJ Hvidevare)

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 19-08-14 20:23
Godkendelse af svar
Fra : Broderpivert

Dato : 20-08-14 13:53

Tak for svaret katekismus.

Kommentar
Fra : katekismus