/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Tilslutte usb-printer til router
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 453 gange
50 point
Dato : 17-08-14 13:08

Jeg har en usb hp-printer 1050 som jeg vil tilslutte en TP-link router TL-MR3420. Computerne i hjemmet skal kunne printe, uden at en anden computer nødvendigvis er tændt. Hvordan sættes dette op?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-08-14 13:11

Der er ikke en standardmetode til den opsætning men det står i routerens manual

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-08-14 13:19

Det kræver, at der er USB stik i din router, og normalt skal du bruge en decideret printserver, som er en lille firkantet boks.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 17-08-14 13:22

Det ser ikke ud til at du kan bruge den router som printserver
usb stikket er beregnet til en modem med SIM kort og ikke til at tilslutte en printer
Køb en netværksprinter så er du kørende, de er slet ikke så dyre som du måske tror

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 17-08-14 14:57
Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 17-09-14 16:55

Tak for svaret o.v.n..