/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Slette sin wifi på en Mac book Pro
Fra : return
Vist : 462 gange
500 point
Dato : 13-08-14 18:43

Hej er der en der lige kan hjælpe hvordan er det lige man sletter sin wifi konto permanent på en Mac book Pro ?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-08-14 19:15

Du åbner din nøglering og sletter netværket der, så er den færdig med at forbinde da den jo så ikke mere har koden til netværket

Kommentar
Fra : return

Dato : 13-08-14 20:02

Det virker ikke er der en anden måde på hvordan man gør det- på en iPad er det jo bare at gå i wifi og så glem netværk.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-08-14 21:32

Ok, hvis det er et netværk uden kode så virker ovenstående jo ikke.

Gå i netværk --> avanceret --> marker den profil du vil fjerne og tryk på minus

Kommentar
Fra : return

Dato : 14-08-14 07:02

Det er lige præcis det jeg gør men det glemmer altså ikke netværket -nogen der ved hvorfor den stadig husker det ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-08-14 08:44

Citat
nogen der ved hvorfor den stadig husker det ?

Måske fordi netforbindelsen er åben.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 500 point
Dato : 14-08-14 09:04
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-08-14 07:37

Prøv at spørge her: http://www.macnyt.dk/forum/

God weekend

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 16-08-14 06:21

Tak for svaret katekismus.