/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
HJÆLP- Nyt TV-og programmering
Fra : Gucci1704
Vist : 364 gange
200 point
Dato : 13-08-14 08:48

Købte et nyt TV til en ældre dame.
Man kan sætte søgning igang på både analoge og digitale programmer samtidig.
Gjorde jeg, MEN,- når det gøres på den måde med Tvet her, så viser den ingen billeder på nogen af kanalerne,- men en firkant foroven fortæller hvad kanal du er på, og hvad der sendes. Men hvor er billedet ? ( Der er kun blå skærm)
Hvis jeg søger på Analog alene,- er der ingen problemer MEN, så er der kun 10 kanaler.
Hvad er der galt ? Hvad skal der gøres ?

Mvh

Gucci

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-08-14 09:05

Hvad er der galt ? Hvad skal der gøres ?

Det er da godt nok 1000 kroners spørgsmålet - hvem tror du vil kunne svare ud fra dine oplysninger?

Hvad med at spørge hvor du købte TV'et - der må da følge en brugsanvisning med

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 13-08-14 10:35

Der skal lidt flere oplysning til:

Mærke på TV, model.

Falcham

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 200 point
Dato : 13-08-14 10:55

Kontakt supporten hos Phillips, Sony eller hvad skærmen hedder pr telefon og sid klar med fjernbetjeningen.

Oplys typenummeret på skærmen og navnet på udbyderen, der skal kodes et net-ID og et par andre tal ind via fjernbetjeningen, og i ganske bestemt rækkefølge.

Det står ikke i nogen manualer men de sender gerne en mail med det krævede så man har den til næste gang.

Godkendelse af svar
Fra : Gucci1704

Dato : 13-08-14 11:56

Tak for svaret LuffeA.