/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
vennetjeneste og lignende
Fra : johnnyBP
Vist : 534 gange
50 point
Dato : 06-08-14 19:19

for et par dage sigen hørte jeg i radioen (P4syd), om en der havde oprettet en hjemmeside, hvor man kunne tilbyde en tjeneste eller søge folk til at udføre en. Et eks. der blev nævnt var at man søgte hjælp fra en efterlønner/pensionist til at få ryddet op i haven, eller hvis man har ti tommelfingre og ikke magter at lappe sin cykel, kunne det være at der var en i nærheden som kunne hjælpe.
Jeg fik desværre ikke noteret navnet på siden, og kan ikke finde den med google.
Er der nogen, som kender pågældense side???

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 06-08-14 19:59

Det kunne være denne http://www.faadetgjort.dk/ ?

Eller måske denne https://ahandyhand.dk/ ?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-08-14 20:34
Godkendelse af svar
Fra : johnnyBP

Dato : 07-08-14 09:26

Tak for svaret Klaudi. Du var først med det rigtige svar (faadetgjort), men jeg takker for alle svar. De kan vise sig at være meget nyttige.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-08-14 16:52

velbekomme