/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hjælp til udfyldning af lottokupon
Fra : Creative1985
Vist : 648 gange
100 point
Dato : 01-08-14 23:02

Hej
Det er første gang jeg skal udfylde en lottokupon, så jeg skal have det skåret ud i pap HVAD jeg gør.
Jeg har købt en Onsdags LOTTO kupon med 10 rækker i føtex.

Jeg har søgt på google og danskespil.dk men synes ikke rigtig jeg fatter det.

1) Der er 48 tal i en onsdags lotto hvor jeg skal vælge 6 tal - er det rigtigt?
2) Hvor og HVORNÅR skal jeg indlevere min lottokupon?
3) Så går jeg ud fra at det er onsdag aften at udtrækningen finder sted?

Mange tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-08-14 23:14

Hvor gammel er det du er?

Mon du er gammel nok til at spille Lotto i det hele taget?

Kommentar
Fra : Creative1985

Dato : 01-08-14 23:17

Jeg er 29 så ja jeg er gammel nok. Jeg vil bare være sikker på, at jeg gør det rigtigt.

Jeg sætter pris på seriøse svar... tak

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-08-14 23:22

Citat
Jeg sætter pris på seriøse svar... tak

Så burde du nok også kunne læse en ganske almindelig dansk tekst og forklaring på denne side:

https://danskespil.dk/lotto

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-08-14 00:17

Man kan ikke købe en lottokupon der skal udfyldes, den er gratis indtil de scanner den.

Det letteste i dag er at spille online, og faktisk også det sikreste da taloner kan blive væk, også Lynlotto, der er hvert år mange uindløste præmier.

Jeg havde en fast lynlotto på DanskeSpil og fik trækning og præmieadvis pr mail, og pengene kom ud og ind via bankkontoen, i dag kan man vist nok også bruge NemID.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 02-08-14 09:26
Godkendelse af svar
Fra : Creative1985

Dato : 03-08-14 20:52

Tak for svaret katekismus.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-08-14 21:10

Velbekomme