/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PDF-filer
Fra : sdam
Vist : 347 gange
200 point
Dato : 30-07-14 16:00

Når jeg ønsker at oprette en PDF-fil, kommer der nu kun én valgmulighed nemlig "PageManager PDF Writer". Når filen så er lavet, er der ikke æ,ø og å med på filen.
Jeg mener at erindre, at tidligere kom der en "PDF oprettelsesmulighed mere...?
Hvad gør den hjælpeløse??

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-07-14 16:01

Henter den gratis CutePDF og bruger den i stedet.

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 30-07-14 16:28

Det jeg egentlig søger, er muligheden for at vælge en "PDF creator" der hvor man også har muligheden for evt. at kan vælge en printer.....

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-07-14 16:34

Så kræver det, at du dem installeret. Lige nu har du - åbenbart - kun én, og det er den, dit program vil anvende.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 200 point
Dato : 30-07-14 17:58

Så installerer du da bare en sådan...

http://www.pdfforge.org/pdfcreator/download

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 31-07-14 00:25

Hvilket program er det du vil oprette PDF filer fra, nogle programmer har det indbygget som f.eks Microsoft Office, OpenOffice.org og LibeOffice.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 31-07-14 07:17

Tak for svaret marken84.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-07-14 07:29

Velbekomme...