/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Pogramoversigt
Fra : okjk
Vist : 562 gange
100 point
Dato : 19-07-14 08:43

Hej. Jeg kører win7 med IE11. Jeg vil gerne have en oversigt udprintet over samtlige programmer på min PC. Jeg kan lave en liste i Ccleaner - men kun i tekst - ville gerne have en med ikoner og program navn - lidt som det ser ud i kontrolpanelet når man vil fjerne programmer. Jeg har opgivet at hente SIW da der er en masse skidt med.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 19-07-14 08:54

brug klippeværktøjet.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-07-14 09:24

Citat
Jeg har opgivet at hente SIW da der er en masse skidt med.

Det kommer sandelig da an på hvor du downloader den -
hvis det er via http://siw.en.softonic.com/ så absolut ja...

Men hvis du downloader den derekte fra leverandøren, så nej:

http://www.gtopala.com/download/index.php

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 19-07-14 09:30

Hent en Gratis SIW portable udgave her!
http://gratisupload.dk/vis/712486

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 19-07-14 09:37

@kenwood - når programmerne fylder mere end et vindue kan jeg ikke lige se hvordan det anvendes - der kan så vidt jeg kan se ikke bladres ned når man klipper.

@marke84 var inde og kiggesynes siden ser lidt suspekt ud - og kan kun få øje på hvor jeg opdaterer men ikke hvor jeg henter e gratisversion når man ikke har den i forvejen - men vil kigge lidt mere.

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 19-07-14 09:46

Tak for svaret Klaudi. Det fungerer God weekend

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-08-14 17:05

velbekomme