/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Leder efter en person
Fra : alan57
Vist : 570 gange
300 point
Dato : 14-07-14 11:59

Hej jeg leder efter min stedmoder i 6000 Kolding hun hedder Ruth og da jeg havde kontakt for ca: 20-25 år siden boede hun i noget der hedder Skovparken.
Hunhar 5 børn den lille hedder Jan og der er en der hedder Lene og måske e dreng der hedder Torben, med der er jeg ikke helt sikker.
Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig videre, så jeg kan finde hende da det er meget vigtigt
MVH
Alan57

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-07-14 12:14

Kan du ikke får de oplysninger på dit Kommune kontor, i gamle dage kunne man købe det.

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 14-07-14 17:34

Ruth har et efternavn og det har Jan også.Søg i Kolding først og så Jylland.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 15-07-14 19:41

Folkeregisteret kan hjælpe dig!
Ved ikke hvad det koster, men før i tiden kostede det vist en 50'er.
Men det kræver selvfølgelig at du har et navn at søge på

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 300 point
Dato : 15-07-14 19:44
Kommentar
Fra : alan57

Dato : 16-07-14 06:51

Jeg er blevet ringet op af en lillebroder som jeg ikke anede var her da min afdøde far ikke fortalte mig om og denne kvinde som hed Ruth har en søn med min far, men jeg kan ikke huske hvad hun hed til efternavn.
Jeg ved at hun boede i noget der hedder Skovparken for ca: 25 år siden, men kan ikke huske noget nr.
alan57

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 23-07-14 16:18

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar