/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
outlook 2010
Fra : herbie70
Vist : 376 gange
100 point
Dato : 06-07-14 11:18

Hej
Jeg har 2 mailadresser som hentes til outlook 2010, indtil nu har jeg kunne se begge mine mail under et. Efter en geninstallering af outlook, kommer nu begge mine mailadresser, d.v.s at jeg skal åbne begge mail for at se dem, hvor jeg før kunne nøjes med en.
Kan i hjælpe?

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 110 point
Dato : 06-07-14 11:59

Har du været inde i Kontoindstillinger for at tjekke hvordan indstillingerne er der?

Kommentar
Fra : herbie70

Dato : 06-07-14 13:54

ja jeg har været i kontoindstillinger

Kommentar
Fra : transor

Dato : 06-07-14 16:26

Jeg er iik dreven i 2010 udgaven
I de ældre er der en indstilling for at alle mails skal leveres i samme postkasse.

Kommentar
Fra : herbie70

Dato : 07-07-14 11:22

Hej

Jeg har klaret problemet ved at installere windows live mail, istedet for outlook.
Tak for jeres hjælp

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-07-14 12:36

Microsoft har meddelt for et par måneder siden at p.g.a. sikkerhed så lkunne man ikke have mere end en mailadresse i Outlook. Jeg har 2 nu men skal da gøre et forsøg på at finde ud af det.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-07-14 12:42

Har lige kigget på det, det skal måske løses sådan. Åben Outlook og klik på SEND/MODTAG

Ved definer send/modtag grupper er en pil og den klikker du på og så prøv dig frem der.

Godkendelse af svar
Fra : herbie70

Dato : 22-07-14 20:21

Tak for svaret marken84.
Jeg løste problemet i kontoindstllinger i outlook.com som jeg nu bruger som standard mailprogram

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-07-14 22:32

Alt vel...