/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
telenor/jubii ???
Fra : kenwood
Vist : 376 gange
100 point
Dato : 30-06-14 20:02

er der nogen der har fået mail til at virke i Outlook efter at telenor er flyttet til Jubii ??

kan simpelhen ikke få det til at virke.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-06-14 20:36

Har fået den til at virke i Windows Live Mail, prøv disse indstillinger.

pop3 > pop.spray.se port 110
smtp > smtp.spray.se port 587
Min server kræver godkendelse, ja

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-06-14 20:46

http://support.jubii.dk/hc/da/sections/200458208-Ops%C3%A6tning-af-mail-klienter

Fik linket fra Jubii i dag på mail, men jeg har droppet dem og Telenor og gået over til TDC.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-06-14 20:51

OBS !!!

Jeg har lige nu kl 20:45 modtaget en sms fra Jubii hvor de skriver at man grundet uforudsete problemer med at overflytte kunderne kun kan se mails på webmail, altså ikke via mailprogram på PC eller mobil.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 30-06-14 20:59

hmmmm, tænkte nok de tog r..... på os,for at flytte til Jubii

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-06-14 21:03

Får denne besked når man logger ind på webmailen

Citat
Det nye Jubii Mail - *NY INFO*
Vi er desværre løbet ind i tekniske udfordringer omkring migrering til det nye Jubii Mail, og dette betyder, at vi desværre ikke kan præsentere den nye løsning tirsdag d. 10. juni.

Vi er rigtig kede af det - Vi havde glædet os meget til tirsdag.

Så snart vi ved mere, vender vi tilbage med ny information.

Med venlig hilsen
Jubii

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-06-14 22:17

Citat
Vi er desværre løbet ind i tekniske udfordringer omkring migrering til det nye Jubii Mail, og dette betyder, at vi desværre ikke kan præsentere den nye løsning tirsdag d. 10. juni.

Næste år ?

Efter sigende kører Sol mail også som vinden blæser, der er nogle som har mistet et par års mails............så kan de lære at lade være med at bruge et reklamefinansieret sted, og lære at downloade mails og gemme på egen backup.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-07-14 15:19

Til morgen fik jeg en almindelig mail fra Jubii serveren på min smartphone hvor jeg endnu ikke har ændret serveroplysninger.

En senere sms fortalte at de arbejdede med problemet og ville sende en ny sms kl 16....... må siges at være en god service.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 01-07-14 15:43

har lige fået mail at nu virker det

det gør det bare ikke

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-07-14 17:21

Citat
det gør det bare ikke

Manden sagde til sin ikke så kloge kammerat.
--Smut lige ud af bilen og fortæl mig om blinklyset virker.

Kammeraten:
-- Ja-nej-ja-nej-Ja-nej-ja-nej-Ja-nej-ja-nej.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-07-14 21:12

Den med pop.spray virker heller ikke mere her,
har fået det til at virke med mail.telenor.dk i pop3 port 110 og mail.telenor.dk i smtp port 25

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-07-14 23:28

Har fået en mail kl 07 i dag på de gamle serveroplysninger i mobilen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-07-14 10:35

Virker det stadig ikke!? Det burde virke med de "gamle" indstillinger!

Kommentar
Fra : Klaudi