/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Er Arkivalier Online i udu?
Fra : spimmer
Vist : 630 gange
500 point
Dato : 29-06-14 12:57

Hejsa.
Når jeg prøver at åbne en side i Arkivalier Online, åbner den i SharePoint Designer, og å kan jeg ikke komme videre. Hvad sker der?
spimmer.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 29-06-14 13:06

har lige været i Tønder - folketællingerne - virkede ok klokken 13:04 - 29-06-2014
MV2

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-06-14 13:07

Fungerer fint her. Du må have assicieret den type filendelser med det pågældende program.

Gå tilbage til et gendannelsespunkt, hvor du ved, det virkede.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 500 point
Dato : 29-06-14 17:00

Her er et eksempel på en løsning på en Windows 7 (64 bit) computer:
• Gå ind i Kontrolpanel\Programmer\Standardprogrammer\Knyt en filtype eller protokol til et program
• Find og klik på .Jnlp
• Klik på ”Rediger Program”
• Klik på ”Gennemse”
• Vælg C:\Program Files\Java\jre7\bin
• Klik på ”javaws”
• Klik på ”Åbn”
• Klik på ”Ok”
Luk eventuelle åbne vinduer, og prøv derefter at gå på Arkivalieronline igen.
På andre Styresystemer kan det variere, hvad fremgangsmåden er. Men det, du skal gøre, er at tilknytte jnlp-filen til Javaws. Javaws findes altid i mappen Java, på den lokale computer.
BH Palle

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 14-07-14 10:09

Tak for svaret pallebhansen.