/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Kan ikke få kontakt til nettet
Fra : 1991
Vist : 510 gange
500 point
Dato : 24-06-14 13:25

Jeg håber at det er det rette forum at spørge om:

I stueetagen har han tv- radio - telefon og en god forbindelse med TDC home tri og en Home box.

Min søn har følgende:
Intel Core i7 cpu 920
12 GB DDR3 ram
Nvidia Geforce 285

Men hans PC står op første sal og her kan forbindelsen kun SOMMETIDER nå op.
Hvordan kan man løse sådan et problem - der kan ikke trækkes en ledning så forbindelsen skal være med trådløs - men hvad kan man få ???????
Jeg er sikker på at nogen her i forum kan løse dette spørgsmål, med en varig løsning.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 24-06-14 13:48

Køb et sæt Homeplugs, sæt en i stikkontakt ved router og forbind den
sæt så en i stikkontakt ved PC og forbind den med PC

Her er lidt at vælge mellem!
http://www.computersalg.dk/produkter/350/homeplug_powerline

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 24-06-14 15:40

http://gumlo.dk/wififorstaerker/wififorstaerker-til-hus/

Nu er det slut med dårligt WIFI signal der ikke når rundt i hele huset.
Løsningen på dit svage internet signal er denne High Power signal forstærker/ WiFI forstærker. Med denne internet booster kan du undgå et svagt WiFi signal og forstærke et trådløst internet signal, så du får signal i HELE HUSET. Et almindeligt signal fra et modem, router eller repeater er så svagt at det har svært ved at nå igennem vægge og etager. Der er ganske enkelt ikke power nok og derfor har du et svagt internet signal.
Hvordan kan jeg forstærke mit trådløse internet / WiFi signal
Svaret er kort. Der er kun éen ting der kan hjælpe dig, og det er denne WiFi booster/ internet booster. En ægte signal forstærker der sender med 1000 mW – altså 10 gange så meget som enhver anden router, modem og repeater. Dit internet signal bliver så kraftigt at selv din nabo vil have et godt signal fra din internet forstærker. Forstærk dit trådløse internet signal med denne signal booster på 1000mW.

Godkendelse af svar
Fra : 1991

Dato : 24-06-14 17:56

Tak for svaret Klaudi.

SUPER og det virker.

TAK

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-06-14 18:44

velbekomme