/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
lyd - mv i outlook express vs outlook
Fra : akselbo
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 21-06-14 13:12

jeg er årelang bruger af XP (outlook express) men skal nu omstille til WIN 7 (outlook 2003). - har lavet utallige mails med særlig baggrund og med lyd (f.eks.fødselsdagshilsener) - men de dertil nødvendige faciliteter finder jeg ikke i outlook ?? - hvor er "format > background > picture" blevet af ?? og samme spørgsmål fsv "format > background > sound" ??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-06-14 13:22

Når du opretter en ny mail kan du klikke på Indsæt oppe i menu og vælge Mulimedieklip

Kommentar
Fra : akselbo

Dato : 21-06-14 14:52

til klaudi - min outlook er ver 2003 - multimedie under indsæt findes ikke ? -

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-06-14 15:13

Det er os 2003 jeg har, her et skærmskud!
http://peecee.dk/upload/view/439134/full

Kommentar
Fra : akselbo

Dato : 21-06-14 15:34

'halvvejs-tak' - jeg er nu så langt ;) - at jeg kan lave baggrunden (f.eks clear blue day.jpg) - ergo: hvordan indsætter jeg så min happy-birthday-melody = en midi fil ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-06-14 16:00

Måske der kan hentes hjælp her

How to Add Background Sound to an Email in Outlook 2003
http://email.about.com/od/outlooktips/qt/How_to_Add_Background_Sound_to_an_Email_in_Outlook.htm

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-07-14 09:43

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 15-07-14 11:50
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-08-14 14:44

Man skal da bare lade som ingenting!

Det ville da være rart med tilbagemelding!

Godkendelse af svar
Fra : akselbo

Dato : 31-08-14 11:28

Tak for svaret Klaudi, - og du har ret, man kan aldrig lade som ingenting. Hele dette spørgsmål om lyd og billede i Outlook (vs Outlook Express) er besvaret 'brugbart' = det lader sig gøre at komponere mails, men på ingen måde let og ligetil. Faktisk har jeg valgt den way-around-løsning, at skabe mig et lille bibliotek af den ønskede type 'festlige mails' og så betjener jeg mig af forward/videresend funktionen ... tja sådan har jeg fundet em løsning. - Endnu engang tak for dit engagement og undskyld, at jeg lod dig/alle vente.