/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Gmail
Fra : Dieter
Vist : 451 gange
50 point
Dato : 17-06-14 21:06

Jeg kan ikke greje at tilføje min ekstra E-mail adresse.

Jeg mener også at der er sendt flere E-mails til min ekstra E-mail adresse. Men de dukker jo ikke op.

Er der nogen der kender godt ti Gmail og vil hjælpe mig !?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-06-14 21:19

Hvis du læser mails via googles web-mail vil dine mails ligge der................med mindre du har slettet gennem et mailprogram.

Flere google-mails (gmail) kan læses fra en google-mail.

Eks.
abc@gmail.com
def@gmail.com indstilles til at videresende til >> abc@gmail.com <<

Nu kan både abc mailen og def mailen læses og svares fra >> abc@gmail.com <<

Vil du læse flere mail-adresser fra et mailprogram skal dette indstilles til at modtage to konti, efter samme metode som når der skal modtages en mail-adresse.

Hvis det altså er det du spørger om.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 17-06-14 21:34

Jeg er ikke med hvordan jeg skal forstå dig.

Jeg har set at man kan tilføje en E- mail adresse som f.eks. "hsc-inspection@kenneltranevang.dk2
til Gmail "muppitax@gmail.com."

Det er denne tilføjelse jeg ikke grejer :

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 17-06-14 21:37

Der er en label på min Gmail med "hsc-inspection@traevang.dk", men der er ikke indgået nogen post

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-06-14 22:07

OK - men det kender jeg ikke.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 17-06-14 23:55

Åbn din Gmail (i din webbrowser)
Gå i indstillinger (tandhjulet ovre til højre)
Fanen konti
Tilføj en POP3-e-mailkonto, som du ejer (det er her du tilføjer hsc-inspection AT kenneltranevang.dk)

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 18-06-14 11:12

EXTERMINATOR
Hej, når jeg åbner ved tandhjulet kommer der ikke en fane "konti" op !?
Jeg brugte det tandhjul der sidder ved rækken med "E-MAIL"

Når jeg trykker på tandhjulet ved siden af mit billede kommer der "Indstillinger". Men der sker ikke noget ved at trykke på det

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 18-06-14 11:16

EXTERMINATOR

Sorry. Jeg har fundet ud af det !

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 19-06-14 18:08

Hej , nu har jeg prøvet flere gang men er ikke kommet til et resultat.
MEN jeg har prøvet sidst i dag at installere "hsc-inspection@tranevang.dk" der kom en melding at
denne er registreret.
Men jeg kan ikke finde den på min Gmail konto !?

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 50 point
Dato : 20-06-14 00:22

Check indstillinger

Servernavn: mail.tranevang.dk
Port: 110 for POP
Brugernavn: Din email adresse
Forbindelssikkerhed: Ingen (ikke hak i SSL)

Har lige testet med en TDC konto, virker fint.

Har du sat hak i arkiver? så springer den indbakken over.
Har du lavet en etiket til din web10 konto? så kig i venstre side efter den (Der hvor du har indbakke, klader, spam o.s.v.)

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 26-06-14 09:48

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-06-14 16:32

Tjae, selv tak.
Men fik du det til at virke?