/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Sikkerhedskopi Keepit eller GoogleDrive
Fra : semmer
Vist : 455 gange
400 point
Dato : 15-06-14 14:33

Har lige nu begge dele, men er det ikke blot dobbelt effekt?

Keepit har skuffet mig meget de sidste 2-3 år (især lige nu)
men opnår man noget ved at kopiere det hele hver nat hos dem
altså noget man ikke i forvejen har hos Google drev?

Mvh - SEM

Tomiko & Svend-Erik Mortensgaard

JapanskeDanmark GmbH ug
www.japanskemoebler.dk
www.japansktoilet.dk
www.japanskte.dk
www.sushikursus.dk
www.japanskedanmark.dk

kontoret-snabela-japanskedanmark.dk
Tlf 3529 420

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-06-14 15:44

Selv bruger jeg Google og denne = gratis, du kan oprette lige så mange som du vil/ har mailadresser og det virker på samme måde som alt andet i skyen også med automatisk backup, men bedre end de fleste, eneste ulempe - du skal logge ind engang imellem for ikke at risikere slettet indhold (som gratis bruger), jeg har konto´s der har været unyttet i 5 år uden at få slettet indholdet.
http://www.4shared.com/

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 15-06-14 17:08

Lige et tillægsspørgsmål - der for ekstra point:

Tilsyneladende kopierer hverken Keepit eller Google dybt ned
altså en mappe inde i en mappe, inde i en . . . . o.s.v.

På computeren har jeg nogle måske 5-6 mapper dybe
men så dybt kopierer de to nævnte systemer ikke

Nogen der kender nærmere til dette?

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-06-14 17:21

Så skal du sikkert pakke dem som rar, så kan det være det virker, mener kun google tager enkelte filer og ikke hele mapper = men prøv lige at log ind på dit googlre drev og se om du ikke kan ændre det = Enable folder upload.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 400 point
Dato : 15-06-14 21:19

Har lige prøvet på min pc, og du kan sagtens synke dine mapper, gå ind i programmet på din pc / nede ved uret = Præferenser/ Synkroniser kun nogle mapper - hvor du så vælger alle, så skulle det virke
http://www.gratisimage.dk/image-DEE8_539DEF7D.jpg

Godkendelse af svar
Fra : semmer

Dato : 17-06-14 01:04

Tak for svaret mig-selv
det var lige det der manglede

Men vi er i øvrigt i mellemtiden skiftet fra Google over til Cubby
fordi Google lader deres egen "gmail" adr. være foretrukken
og jeg kan ikke få min egne mailadr. til at virke ordentlig
så jeg har droppet Google - godt nok er Cubby dobbelt så dyre
men de har i det mindste ingen foretrukne mailadressen

Mvh - SEM