/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Åbne office-fil uden at købe micr Office
Fra : nosunshine5
Vist : 425 gange
30 point
Dato : 13-06-14 22:31

Jeg modtager javnligt dokumenter der er skrevet i microsoft - Office.
Men jeg har ikke det på min pc. Og har heller ikke tænkt mig at investere i det.

Så jeg mener jeg har rendt over et tillægs program, der var gratis. Så man kan åbne filer fra microsoft - office.
Uden a t kunne andet end at læse og printe dem ud.
Hvilket er fint til mit brug.
Men jeg kan ikke finde dem.

Så HÆLP...

Kan en venlig kadutter hjælpe.

Jeg har open office. Men det blive en sjov sammensuring. De taler vist ikke helt godt sammen.

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 13-06-14 22:32

javnligt = jævnligt

Hmm,har vist fået for meget sol idag.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-06-14 22:47

Open Office

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-06-14 22:53

Libre Office er en hel kontorpakke som kan vise både dokumenter og regneark med mere, den er gratis at hente og bruge:
http://da.libreoffice.org/libreoffice-danmark/
du kan også hente en dokument viser gratis hos Microsoft, med den kan du vise og eventuel printe .doc og .docx filer:
http://www.microsoft.com/da-DK/download/details.aspx?id=4
Libre Office kan altså en hel del mere end dokument viseren

Kommentar
Fra : poten

Dato : 14-06-14 00:28

Citat
Jeg har open office. Men det blive en sjov sammensuring. De taler vist ikke helt godt sammen.

Du har nok ikke opdateret din version...

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 30 point
Dato : 14-06-14 09:12

Microsoft har en gratis Word viewer, hvis det er Word filer fra Office filer du vil læse:

http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=4

Powerpoint præsentationer? Så findes der også en viewer til dette:

http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=13

Vær opmærksom på, at du altså ikke kan rette i og gemme de filer det drejer sig om.

..og de opdateres jævnligt, som alle andre Microsoft programmer, via Windows Update.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 17-06-14 22:58

Tak for svaret molokyle.