/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Modtage outlookmail i min gmail
Fra : Qualiman
Vist : 338 gange
200 point
Dato : 11-06-14 13:17

Jeg vil gerne have mine mails (TDC konto) som jeg ellers har modtaget i min outlook til at blive modtaget i min Gmail hvad skal jeg gøre ?

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 210 point
Dato : 11-06-14 13:54

Du kan - fra din TDC konto - sætte dem til at blive videresendt til en hvilken som helst E-mail adresse herunder Gmail.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-06-14 15:09

Hvis du ikke har brugt TDC mail via "web mail" så gør sådan:

Start en browser
skriv i adressefeltet........ mail.dk
Nu kan du logge ind med din mail konto eller oprette dig hos TDC web mail

I Indstillinger kan du bestemme hvad der sendes videre til din gmail
Videresend   > Videresend alle dine mails til en anden mailadresse...

Hvis du vælger at gemme kopi hos TDC kan det være TDC kontoen fyldes op og stopper.
Med mindre du en gang i mellen går ind og rydder op

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-06-14 15:10

Ingen point til mig - for det var bare en fortsættelse fra Bille 1948

Godkendelse af svar
Fra : Qualiman

Dato : 11-06-14 15:12

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-06-14 15:38

Tak for det