/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Domæne
Fra : Doros
Vist : 405 gange
100 point
Dato : 09-06-14 08:58

Hejsa

Hvis man har et domæne med bindestreg www.xxxxxx-xxxx.dk istedet for uden bindestreg, vil det påvirke googel page rank?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 09-06-14 11:19

Næh...

Accepteret svar
Fra : fbennetsen

Modtaget 100 point
Dato : 10-06-14 16:22

En enkelt eller måske to bindestreger betyder ikke noget og kan måske endog være med til at gøre domænenavnet lettere at læse. For mange bindestreger kan dog få domænenavnet til at virke lidt SPAM-agtig.

Du skal også kigge på om domænet er optaget med eller uden bindestreg. Det dur ikke at købe mit-domæne.dk hvis mitdomæne.dk i forvejen er taget.

Vh.

Finn

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-06-14 09:20

Det kommer vel også an på om det er din egen side?
Ellers flytter du bare dine meta-tags med over på siden med bindestreg, så kan google bedre finde dig.

Godkendelse af svar
Fra : Doros

Dato : 14-06-14 12:50

Tak for svaret fbennetsen.