/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjemmeside ikke fundet
Fra : lham
Vist : 319 gange
100 point
Dato : 09-06-14 05:48

Min maskine er pludselig begyndt at skrive " Hjemmesiden ikke fundet" hver gang jeg fosøger at åbne en ny side ( blå fane ) i Google Chrome.
"knapper" jeg på "mere " får jeg en -for mig - omgang volapyk.

Hvad gør jeg for at få Chrome til at virke igen ?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-06-14 07:05

Ændrer startsiden for nye faner til en hjemmeside der eksisterer.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-06-14 08:36

Prøv slette midlertidige filer og afinstaller Chrome herefter kør ccleaner
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/r og installere Chrome igen.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 09-06-14 08:41

Nulstil Chrome til standard, det hjalp på min!

Hvis du har haft tilføjelser installeret skal de aktiveres igen, og startside skal angives hvis du har haft din "egen"

Klik på de 3 vandrette streger oppe til højre,
peg på Indstillinger og klik så siden åbner,
i bunden af Indstillingssiden klikker du på Vis avancerede indstillinger...,
så finder du nederst på siden Nulstil browserindstillinger og klikker der.

Nulstilling af dine browserindstillinger vil påvirke indstillingerne nedenfor:

•Standardsøgemaskinen og gemte søgemaskiner nulstilles til deres oprindelige standardindstillinger.
•Knappen Startside skjules, og den webadresse, som du tidligere har indstillet, fjernes.
•Standard opstartsfanerne ryddes. Browseren vil vise en ny fane, når du starter, eller fortsætte, hvor du slap, hvis du er på en Chromebook.
•Siden Ny fane vil være tom, medmindre du har en version af Chrome med en udvidelse, der styrer det. I dette tilfælde bevares din side muligvis.
•Fastgjorte faner frigøres.
•Indholdsindstillingerne ryddes og nulstilles til deres standard installationsindstillinger.
•Cookies og websitedata ryddes.
•Udvidelser og temaer deaktiveres.
https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=da

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 09-06-14 17:16

Tak for svaret Klaudi.
det virker-pinligt for mig ( alderen ! /"altzheimer light " :) ) da jeg kan se du svarede på samme problematik 16-5 i år , men mærkeligt hvorfor fejlen så opstod efter sidste gans Chrome- nulstilling.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-06-14 18:02

velbekomme, ja pc'er opfører sig underligt af og til, men hvorfor chrome driller ved jeg ikke lige!