/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Højskole i vintermånederne
Fra : josga
Vist : 483 gange
500 point
Dato : 04-06-14 21:16

Hej.
Er der nogen der ved om der er nogle højskoler med lystfiskeri og kreative fag til damer & herrer der er pensionister.

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 04-06-14 22:19

Du kan finde et fælles (ret tykt ) hæfte på dit bibliotek, med alle højskoler i DK.

De plejer at have på de biblioteker jeg har været på.

Der kan du tjekke hvad der røre sig i det ganske land.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 500 point
Dato : 04-06-14 22:27
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-06-14 20:25

Det er da for koldt at fiske og lave kreative aktiviteter herhjemme om vinteren.
I stedet vil jeg foreslå en tur til Puerto Rico på Gran Canaria, hvor jeg kender en fiske/bade koloni.

Selv har jeg kun været med der et par gange, men mine nærmeste venner bor der flere måneder,
hver morgen er der fælles gymnastik på stranden, med en dansk, nu norsk, træner,
hun har boet så længe i Norge, at hun har glemt at tale dansk.

Og så er der jo kyst sejlads til Morgan og tilbage østpå, med rige fiske muligheder,
også nogle med undervands dykning, hvor du ser fiskene på nært hold.

Mine venner kan sikkert også finde en højskole der, men stranden og vennerne er perfekte...

Godkendelse af svar
Fra : josga

Dato : 13-06-14 08:40

Tak for svaret katekismus.