/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Hvad er prisen på en smedejernslåge....
Fra : axelbjarne
Vist : 839 gange
100 point
Dato : 28-05-14 08:25

Jeg synes ikke jeg kan se, hvad en smedejernlåge koster på hele internettet.

1. Mål L105 cm x H 136 cm

2. Mål L205 cm x H 136 cm

Nogen der har en ide, om hvor jeg finder svaret på mit spørgsmål.

NB. Jeg stiller de spørgsmål, så der er nogle, der kan tjene point....

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : kj

Dato : 28-05-14 10:35

Spørg en smedemester

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-05-14 10:42
Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 28-05-14 11:47

Der findes garagesmede!
Og alt efter lågens udseende er der fleksible priser, til gengæld er der ingen fortrydelsesret!
MV2

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 28-05-14 12:57

Hvorfor søger du ikke selv på Google?

Citat
NB. Jeg stiller de spørgsmål, så der er nogle, der kan tjene point....

Da point er ubrugelige er stort set alle ligeglade med dem.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 28-05-14 13:02
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-05-14 14:42

Vel mest efter tilbud og om den skal være forsynet med lidt gesvejsninger hvilket kræver flere bukninger og svejsninger, dertil kommer maling hvis du ikke gør det selv.

Et sted i Jylland går jeg ved besøg hos familien forbi en låge i varmgalvaniseret rundjern hvor der er en stor edderkop svejset ind, ret festlig

Accepteret svar
Fra : TEAS

Modtaget 100 point
Dato : 28-05-14 16:59

En smedemester skal have 300-450Kr i timen.
Prøv DBA eller Gul og gratis men det er svært at finde en brugt på målet
Kør ud på landet der er så mange boder og lader fyldt med alt muligt.
Kan du ikke svejse selv?
Den kan også laves i træ og holde over 50År med god behandling
God fornøjelse.
Teas

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-05-14 17:37

Citat
Kør ud på landet der er så mange boder og lader fyldt med alt muligt.

De ved også hvad de skal have for en gammel låge

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 28-05-14 21:53

Vi fik lavet en smedejernaltan-gelænder på mål - som var ca. dobbelt så stort som en havelåge. Pris ca. 7000. Vi lavede selv tegningerne. Det var galvaniseret + malet ved levering.

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 29-05-14 16:29

Ved ikke hvor du bor men prøv evt. at kontakt.
Kunstsmedjen 4350 Ugerløse Jørgen Pedersen, er ved ved Holbæk.
www.hj-design.eu 59188407-20418406
Efter mål rimelig pris.
Mvh. Kai.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 05-06-14 19:03

Tak for svaret TEAS.