/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
APP der kan sende lyd på en telefon hvor
Fra : Rustica.dk
Vist : 541 gange
200 point
Dato : 22-05-14 10:43

Hej Kan-du´er.

Jeg søger en program-APP, som kan få en telefon, som er lydløs eller slukket, til at give lyd når der kommer en bestemt besked (Eks. brand mv.)

Jeg håber at der er nogen som kender til en APP, der kan klare dette???

På forhånd TAK
R

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-05-14 11:56

Selve telefonen skal jo også være bygget til at klare det, ellers hjælper apps ikke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-05-14 12:11

Lyd til en slukket telefon? Lys i en pære uden strøm? Høre radio og se TV uden antenne/kabel. Internetforbindelse uden at oprette forbindelse? Hæve penge på konto'en, uden kort, kode og dækning på kortet? Vand i hanen uden tilslutning til vandværket? Kloakering uden afløb?

Nøeh...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-05-14 12:16

Ps.
Citat
..lydløs eller slukket

Hvad tror du lydløs betyder? ..og slukket?
Jeg kan ikke forstå jeg ikke kan se TV2, når fjernesynet er slukket !
(Ka' jeg ik' bar' vælge en anden frekvens?)
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 22-05-14 13:17

Ja vi skal vist have det presiseret lidt mere hvad manden vil.
Jeg fandt da en app er er helt god. når jeg ikke kan finde telefonen, kan min PC få den til at larme der kommer et google kort hvor den ligger. Den kan tage et billede af stedet. ok den kan låse den så en tyv ikke kan bruge den. hilsen Steen

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 22-05-14 14:09

Android, Ios eller Windows phone?

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 22-05-14 14:58

Hej Stone47...
Det er nemlig i den retning jeg gerne vil.
Det skal benyttes til en brandvarsel, der kommer ind på telefonen.
Den må jo helt ikke stoppes af en lydløs tlf.

Hvad hedder denne spændende APP. ?

Monokyle: Jeg ved ikke om du ikke kender så meget til telefoner, men en slukket telefon, der er gået ud, pga. evt. for lidt strøm, kan altså godt sende alarm, hvis uret er sat til inden
Den sender også en alarm/vækning med LYD, når den er lydløs. Så der er faktisk muligheder!

g_h: Det SKAL være til Android.

Håber stadig på flere gode spørgsmål / APPS der kan benyttes til min ønsket funktion.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-05-14 15:33

Citat
men en slukket telefon, der er gået ud, pga. evt. for lidt strøm, kan altså godt sende alarm, hvis uret er sat til inden

Det er fisme en sensation! Hvor får den så strøm fra?

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 22-05-14 16:59

en telefon, slukker før den er helt tør for strøm.
Det er for at sikre den data, der er i den OS, mv.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 22-05-14 18:15

En ting er, at holde uret og dermed alarmfunktionen kørende. Noget helt andet er, stadig at modtage og sende data, når telefonen er slukket.
Jeg vil blive meget forundret, hvis de kan lade sig gøre!!

Accepteret svar
Fra : stone47

Modtaget 200 point
Dato : 22-05-14 21:12

Du løber ind i nogle ting.
Men den jeg tænkte på er her: http://wheresmydroid.com/index.html
Jeg bruger også en app der viser hvad min solceller laver af strøm.
http://www.suntrol-portal.com/en/index
hilsen Steen

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 22-05-14 21:13

men selvfølgelig med en slukket telefon er der jo intet der virker. Hej hej

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 22-05-14 21:18

Jeg lavede engang en der sendte en SMS til mobilos når der skete noget. men det var i de gamle nokia tider. jeg har aldrig lavet det om til en smartphone..
Havde en tester der kunne sende en SMS direkte. fra en hjemmeside over til en Nokia og videre ud.
men serveren er jo min og telefonen var også min så hvis alle sendte fra den, var det for mine penge.
hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 26-05-14 07:34

Tak for svaret stone47.
Det er nok det svar der kommer tættest på
rigtig god sommer til jer alle.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 26-05-14 08:30

Hej Rustica.
Jeg har også et webcamera. Her kan du se min indkørsel, der er mulighed for at lave et billedfelt hvor den vil reagere på bevægelse. Indbygget er også uv lys, og en infrarød censer. Du kan også tilkoble en
indbygget mikrofon og aflytte hvad der sker. en kontakt funktion som kan tænde lyset, og omvendt en føler der regerer på en loop afbrydelse. Her kommer din brandmelder indi billedet. Selvfølgelig er billedet i fuld HD. hilsen Steen tak for points