/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Jeg har lavet en e-mail konto som jeg
Fra : axelbjarne
Vist : 465 gange
100 point
Dato : 20-05-14 19:03

Jeg har lavet en e-mail konto som jeg gerne vil slette, hvordan finder jeg den og sletter den? Windows Live Mail....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-05-14 19:32

Hvad har du nu gang i?

Hvad er det for en konto du nu vil slette, det er vel ikke vip.cypercity, den kan du højreklikke på og vælge fjern!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-05-14 20:33

Du kan finde din gmail konto ved at gå hertil.
www.google.dk
Log ind med din gmail og dit password
Under konti og import har du mulighed for at slette.

Det ville være nemmere hvis du fortalte hvad der generer dig eller hvad du er utilfreds med.
Så kunne vi måske bedre hjælpe dig.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-05-14 20:36

Følg denne anvisning, log på den mail konto som du ikke vil have (web-mail)

Hvordan lukker jeg min Microsoft-konto?
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-live/account-close-account

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 21-05-14 12:25

Vil du bare sørge for at din Win Live mail ikke henter mails, eller vil du slette en konto helt.
Der er jo forskel på disse ting, du kan godt slette elle sørge for at win live mail ikke henter mails, og så fortsætte med, at en anden pc eller tlf. henter mails.
Skal kontoen slettes helt skal den slettes helt inde hos din mail udbyder.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-05-14 20:17

Citat
https://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=pc+kursus+for+begyndere&gbv=2&oq=pc+kursus&gs_l=heirloom-hp.1.4.0l6j0i22i30l4.1778.7425.0.10530.11.8.1.2.2.0.202.856.7j0j1.8.0....0...1ac.1.34.heirloom-hp..0.11.902.31Q0NayC99Y

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-05-14 20:23

Du finder den vel der hvor du har oprettet den?

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 23-05-14 06:22

Det er fordi jeg ikke har brug for denne e-mail:

axe.bja@live.com - jeg har nok allerede, fordi i princippet er én jo nok....noget helt andet er, jeg kan ikke skifte min e-mail i kandu, og jeg rettet henvendelse til dem, hvad gør jeg så. Den jeg bruger nu axe.bja@vip.cybercity.dk udgår pr. 15. juni. Telenor giver ikke e-mail mere...

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 23-05-14 06:36

Klik på Vis din profil ude til venstre
klik så på Rediger profil
under punktet Ændre din e-mail skriver du så din nye mailadrese og klikker på Send

Ændre din e-mail
Du skal være opmærksom på, at du vil få sendt en e-mail til den nye adresse som du skal godkende før din ændring er fuldført.

Så burde den ændres til det du vil !

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-05-14 16:41

Tilbage til spørgsmålet!

Citat
Jeg har lavet en e-mail konto som jeg gerne vil slette, hvordan finder jeg den og sletter den? Windows Live Mail....

Følg denne anvisning, log på den mail konto som du ikke vil have (web-mail)

Hvordan lukker jeg min Microsoft-konto?
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-live/account-close-account

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-05-14 13:45

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-05-14 16:14

velbekomme