/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Altså....
Fra : axelbjarne
Vist : 350 gange
100 point
Dato : 13-05-14 19:56

Jeg ved ikke hvordan jeg opretter en mappe med filstrukturen:

C:\Signatur

Håber der er en meget god fortæller...som kan tage det trin og trin....jeg kan slet ikke forstille mig, at det er så svært.

F.eks. Du stiller dig ved C-drevet, højreklik med musen på mappen, og vælger ny - hvad skal teksten så være på Mappen - den kan jo ikke være C:\Signatur - hvad så?
Er jeg helt umulig..

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 13-05-14 20:08

Du får den lige en 3. gang!

Åbn Stifinder og find drev C, højreklik på C drevet og vælg Ny > Mappe, navngiv den NYE MAPPE med NAVNET Signaturog kopier så de to filer fra den mail jeg har sendt til dig over i den mappe.

Åbn så Windows Live Mail for at angive en signatur i Indstillinger, klik på Fil > Indstillinger > e-mail...
i vinduet der åbner klikker du på fanen Signaturer, i punktet Signaturer klikker du på Ny,
og under punktet Rediger Signaturer klikker du på Fil så den markeres,
nu skal du finde den gemte fil, klik på Gennemse og navigér til C:\Signatur,
i feltet nederst til højre står der Tekstfiler, klik på den og ret den til HTML-filer,
så dukker signatur1.htm op, klik på den og klik så Åbn,
klik så på Benyt som standard, og så på OK, hvis det nu er lavet rigtigt så skulle der gerne
komme en signatur på næste gang du skal lave en ny mail!

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 13-05-14 20:35

Gå til --> http://peecee.dk/upload/view/437466 og download filen.

Dobbeltklik på filen, og den opretter en mappe der hedder signatur på dit c:\ - drev!

Filen er en .bat-fil der ser sådan ud:

cd\
mkdir signatur

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-05-14 20:43

Kommandoen skal hedde mkdir c:\Signatur
Så det er C drevet den oprettes på!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-05-14 21:22

En sikker vej til at oprette en mappe på C:

Tryk på windowstasten + e samtidig
dobbeltklik på øverste mappe til venstre som er C:
nu står du i C:
højreklik ude til højre i det frie område > vælg ny > mappe
find den nye mappe og højreklik på den og vælg omdøb

så skriver du bare navnet Signatur

Du har nu en mappe med navnet signatur som ligger i C:
altså C:\Signatur

Nu kan du følge Klaudis anvisning:

Kommandoen skal hedde mkdir c:\Signatur
Så det er C drevet den oprettes på!

Håber det hjalp lidt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-05-14 21:23

Axel kig i din postkasse, jeg har lavet en setupfil med det du skal bruge!!!

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 14-05-14 02:47

Tak for svaret Klaudi. Et stort tillykke Klaus, du har gjort det umuliges arbejde muligt...

mvh.
Axel

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-05-14 16:46

velbekomme