/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvilken computer er best...
Fra : axelbjarne
Vist : 326 gange
100 point
Dato : 08-05-14 21:18

Det spørgsmål her - hvilken computer er bedst - nogen synes bedst om datteren, andre om mor'en.

Jeg vægter de 12GB ram højt - måske har jeg ikke ret?. På den anden side er det en Intel CPU. Men sammenlagt = hvad er bedst.

http://www.dustinhome.dk/product/5010763796/asus-m11bb-amd-3-5-12gb-1000-hd8570d-w8/?utm_campaign=pricerunner&utm_source=pricerunner.dk&utm_medium=pricecompare&utm_content=1029

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-05-14 21:44

så kan man heller ikke stave mere (bedst)...demens skal jo starte en dag....

og så lige denne her:

Det nye arbejde

Der var engang en mand som lige havde mistet sit arbejde, også fik han et nyt i Zoo, og der skulle han være klædt ud som Gorilla og opføre sig som sådan en og gå i bur... en dag kravlede han op i et træ som gik hen over buret... men grenen han sad på knækkede og han faldt ind til tigeren og han råbte"HJÆÆÆÆÆLP EN TIGER EN TIGER" og tigeren: "Hold nu kæft ellers mister vi begge to vores arbejde.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 08-05-14 22:09

Hvis jeg samlinger den du henviser til og min, syntes jeg bedst om min for det er en Intel.
Så er prisen også mindre på "din".

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-05-14 22:14

Hm... ville nok foretrække at samle en selv til den pris.
Man kan virkelig få meget computer til den pris. og den er ikke så velegnet til større lidt krævende spil med det grafikkort....

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 08-05-14 22:17

Af en eller anden grund har jeg kun Intel baserede computere.
12 GB ram ............... Vil du åbne hele internettet på een gang.

Men det kommer an på hvad du skal bruge computeren til.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-05-14 23:07

Det er min ven, som skal have en ny computer, han har lidt for meget tiltro til mig...så er det jo rart, at kunne spørge herude...

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-05-14 23:35

Tak for svaret Eyvind.