/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
iPad via projektor via Vega stik og lyd
Fra : return
Vist : 521 gange
500 point
Dato : 08-05-14 18:54

Hej har en iPad 2 som skal vise film via en projektor har forbundet den via et vga stik til iPad Filmen vises nu uden problemer via projektoren problemet er lyden har forbundet iPad med et Jack til Jack kabel hvor den anden ende er forbundet til projektoren men problemet er at der ingen lyd kommer med ud nogen der ved hvad der kan være galt ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-05-14 18:56

Det var ikke nogen "lang lunte" du havde sidst du stille dette spørgsmål.

Folk kan jo næsten ikke nå at læse det, før du annulerede det.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 510 point
Dato : 08-05-14 19:41

1 sidder stikkene ordenligt i
2 kan du få lyd igennem uden Vga stikker er sat i?

3 evt opsætning i indstillinger / lydneviuet ?

Kommentar
Fra : return

Dato : 09-05-14 06:13

Rotw. Ja stikkene sidder korrekt i og ja der er lyd ud af iPad når man ikke har vga adapteren i iPaden

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 09-05-14 13:54

Tak for svaret rotw.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 10-05-14 08:46

ja jeg blev jo ikke klogere hilsen Steen