/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
inst. Hola.org / Macbook Pro
Fra : claire
Vist : 158 gange
100 point
Dato : 27-04-14 14:57

Hej

jeg vil gerne installere Hola.org på Macbook Pro, pop up vinduer er tilladt, men jeg kan ikke få det til at virke, er de andre indstillinger som skal ændres?

Mvh

Claire

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 28-04-14 11:12

Jeg må læse det som et windows modul. som godt kan installeres også på android, og bruges som app på en mac. men apple har ikke lavet et hola til Mac direkte. Hola er vel også bare en maskine til at spore hvor du har surfet hen. så kan de vel bagefter sælge disse oplysninger til nogen som så kan målrette reklamerne til dine vaner.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : claire

Dato : 28-04-14 17:51

Hola.org kan blandet andet bruges til at ændre DNS, så du kan skifte land på netflix, virker fint til pc.
bruge unloactor før.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 29-04-14 09:21

Ja det kan jeg jo godt se. Jeg er jo bare så gammel at netflix ikke er mig endnu.
Men det kaldes også en proxyserver i netværks sprog.
fint med det.
hilsen Steen