/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Kontakt
Fra : bjarnebr
Vist : 547 gange
100 point
Dato : 23-04-14 11:37

Er der nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med webmasteren eller lignende til hjemmesiden Underdynen.dk
Jeg kan ikke huske mit kodeord eller svaret på mit sikkerhesspørgsmål, og kan derfor ikke få tilsendt min adgangskode.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 23-04-14 12:01
Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 23-04-14 14:42

Hej Katekismus
Det fremgår ikke nogen steder hvordan man får kontakt til folkene bag hjemmesiden, og den søgning du foreslår har jeg også lavet, for når jeg klikker på glemt adgangskode og prøver mange forskellige adgangskoder er der ikke nogen der er rigtige.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-04-14 16:04
Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 23-04-14 22:37

undersynen.dk er registreret til Lovejoy Aps https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=underdynen.dk&submit=S%F8g

Du kunne jo prøve at kontakte dem, kig her: http://www.lovejoy.dk/contact_us.php

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 23-04-14 23:47

Tak for svaret EXTERMINATOR
Til marken84 det har jeg prøvet, det er der jeg ikke kan komme videre, for når jeg indtaster mit brugernavn viser den et sikkerhedsspørgsmål som jeg ikke kan huske svaret på.