/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Yousee
Fra : clou
Vist : 678 gange
100 point
Dato : 17-04-14 09:42

Kære alle

Vil høre om der er andre der har problemer med Yousee i dag - jeg kan ikke hverken Sende eller Modtage mails i dag - og heller ikke komme på Webmail fra Yousee

Vil ønske alle herinde en Rigtigt God Påske

Clou

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 17-04-14 09:55

Det er nede hele lo... sammen med NemID og TDC, jeg kan heller ikke modtage mails!

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 17-04-14 10:48

Ahaaa, så er det derfor min mail ikke virker.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-04-14 11:25

TDC Webmail er utilgængelig i øjeblikket, dette skyldes en driftsfejl i Århus området.

17.04.14 11:01/pblch
De sidste servere vi mangler at få op at køre har hovedsagelig ramt kunder i Østdanmark.
Det anbefales, at kunderne genstarter deres udstyr, hvis de fortsat har problemer med at trække IP adresse, når alle servere er kørende igen.
TDC Hosting forventer også at få deres sidste servere op at køre indenfor den næste time.
http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?f=2#id=796295200

Og da Yousee bruge mailserver fra TDC virker yousee mail heller ikke!

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-04-14 12:00

Nu bor jeg godt nok ikke i Østjylland, men i Sydvestjylland - men håber det snart løser sig!

Clou

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-04-14 12:16

Prøv at klikke på link til TDC, det er hele landet!

Citat
Det anbefales, at kunderne genstarter deres udstyr, hvis de fortsat har problemer med at trække IP adresse, når alle servere er kørende igen.
TDC Hosting forventer også at få deres sidste servere op at køre indenfor den næste time.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-04-14 14:15
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-04-14 14:21

Det virker her igen (på sjælland)!

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 17-04-14 17:59

Tak for svaret Klaudi. Nu virker det også i Sydvestjylland

Clou

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-04-14 19:24

velbekomme