/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Mangler E-mails fra OUTLOOK
Fra : Dieter
Vist : 343 gange
200 point
Dato : 15-04-14 11:31

Hej,
jeg har flere gange geninstalleret Office 2003.
Men mit problem er at jeg ikke har modtaget e-mails på en uge ca. på Outlook. Har også været på serveren og slettet alle e-mails der.
Ingenting vil hjælpe.
Jeg begriber ikke hvor fejlen ligger.
Førhen fik jeg e-mails fra diverse udbydere som ikke er særlig spændende at modtage.

Min e-mail adresse er:
hsc-inspection@tranevang.dk

Håber der er nogen der kan hjælpe mig !

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 15-04-14 11:40

Jeg har også en G-mail adresse:
minmuppitax@gmail.dk

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-04-14 12:16

Du har sikkert skrevet noget forkert i opsætningen af E-mail - prøv at gå det igennem en gang til...

Og hvis det ikke lykkes så én gang til. Det er nok en fejl 40 skal du se.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 15-04-14 15:19

*Hvad er en " FEJL 40 " ??

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 15-04-14 15:24

Har fundet følgende på internettet:
citat
Men her forleden kom jeg til at tænke på, hvor forbandet arrogant i det i virkeligheden er, at bruge dette udtryk. Og ikke alene er det arrogant – det er dumt, for det løser nemlig ingen problemer.
citat slut

"jeg" er forfatteren - ikke mig !!!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-04-14 15:56

Citat
Førhen fik jeg e-mails fra diverse udbydere som ikke er særlig spændende at modtage.

Det gør det altså ikke spor bedre at du offentliggør adresserne, såkaldte crawlere på nettet fanger dem og så kommer der mere spam.

Fejl 40 er ikke spor fornærmende, vi laver alle fejl, og det giver erfaring.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 15-04-14 18:21

Spørgsmål, er det begge adresser du ikke kan få til at virke i Outlook?
Hvis det er begge adresser så skal der nok kigges på din firewall.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 16-04-14 17:57

Tak for svaret EXTERMINATOR.
Jeg ved ikke hvordan det er gået til, men nu virker OTLOOK